Full Thread: De oplossing.
View Single Post
Old January 4th, 2019 #5
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Misschien een gevoelig punt. Maar kan het zo zijn dat het gebruik van Swastikas, SS doodshoofden en Runes de mensen afschrikt vanwege het verleden van die symbolen ? Mensen associeren deze symbolen met het kwade en niet met het goede wat het was....
Ik denk zeker dat een stuk uitstraling in "positieve" zin belangrijk is,bepaalde tekenen zou men achter wegen kunnen later.Neemt niet weg dat men het bij de basis zuiver moet houden,dus het gene men aanhangt niet moet verloochenen/weg duwen.Indien men dat wel zou doen krijgen we de vermenging met de kosher kliek,dus zaken duidelijk benoemen lijkt mij wel een vereiste.

Quote:
Dat is ook precies de reden dat ik het woord 'jood' mijd, en liever over asielzoekers, moslims en negers praat: dat komt een stuk sympathieker over
Het is geen kwestie van sympathiek overkomen,het gaat erom duidelijk te zijn in waar men voor staat.Ook al is dat een moeilijke boodschap om te brengen in deze verrotte samenleving,dus zal men het puntje bij het paaltje moeten benoemen.

Quote:
Toch stom dat mensen van Rechts Nederland daar niet echt over hebben nagedacht...
Er zijn wel enkele die zich daar mee bezig hebben gehouden in het verleden,echter is er nooit iets groters van de grond gekomen betreffende deze.Zeer zeker een gemis wat u terecht opmerkt,hier ligt zeker een stuk werk te doen.