View Single Post
Old January 2nd, 2019 #35
Hellraiser
Junior Member
 
Hellraiser's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 68
Default

De een is er voor om het joodse probleem uit te roeien en ziet de joden als het grootste probleem. De ander ziet de nikkers en de kotslims als het grootste probleem. Het doel wat we willen, weer een Blank Nederland, is wat we willen bereiken, en waar we voor gaan. Waar het om draait is, tot hoe ver zijn we bereid om dit doel te bereiken ? Maar wat er ook gezegd wordt, zonder bloedvergieten zal het niet gaan. Plus dat ik denk dat er eerst een militaire coup gepleegd moet worden voor we ons doel kunnen verwezenlijken.....

ik zie wel eens wat docus over het Nederland van voor de oorlog. En dan zie je geen enkele nikker of kotslim over straat lopen in de dorpen en in de steden. Wat een fantastisch beeld is dat. Als dat ooit weer terug zou kunnen komen.. Dan zijn we als land toch veel beter af dan met al dat gespuis hier. We weten hoever het zo heeft kunnen komen dat hoef je niemand meer uit te leggen hier. Hopelijk is het nog niet te laat en zijn we nog niet verloren en kan er nog wat aan gedaan worden om dit prachtige land te redden. Maar ik ben er bang voor dat het wel te laat is...