View Single Post
Old January 3rd, 2019 #48
Johan
Moderator

Johan's Avatar

Johan

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Je doelt op de Volks Nationalistische partij , die daar besproken werd?

Ik doel op een soort 'bedrijfsplan': hoe gaan we het doen.

Die samenkomsten ben ik ook geweest, de z.g. Stamtafel van Voorpost. Was wel gezellig maar totaal niet constructief.
Ik denk dat dit het is Bertus,Gawain en andere hadden toen een of ander plan hoe een partij diende te functioneren en welke punten belangrijk waren {ik heb dat niet verder gevolgd daar politieke oplossingen me niet echt boeien}.Ik vond dat onderwerp niets,praten over zaken hoe dit en dat te doen,echter niet vermelden hoe we daar dienen te komen alvorens ze te kunnen doen.

Dat is waar ik op doel en wat wij zoal bespreken op onze bijeenkomsten.

Nee,met Voorpost wens ik niets van doen te hebben {ben tegen kosher "nationalisten"die het verdommen om de oorzaak te benoemen,maar wel achter de joodse reet lopen}.Het enige waar ik Voorpost dankbaar voor ben is het gebeuren met betrekking tot Zuid Afrika,al moet ik zeggen dat de actie laatst met John W {waarin ook Rost benoemd werd tot de relatie met het Boer volk} voor mij meer gewicht in de schaal legt dan al die zooi wat Voorpost heeft gedaan.