Full Thread: Binnenlands nieuws
View Single Post
Old January 14th, 2019 #45
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Angry Economische parasieten vreten zich vol op onze kosten,Hollandse ouderen kunnen verhongeren.

Geen warme maaltijd meer voor ouderen: 'Schande, ik kom graag zelf koken!'

DOESBURG - 'Ik wil wel koken voor de bewoners van het appartementencomplex Grotenhuys in Doesburg.' Deze reacties stromen binnen van mensen die zich spontaan aanmelden bij Omroep Gelderland. Zij reageren op een video over een bewoonster van Grotenhuys die verdrietig is dat het restaurant van het complex geen warme maaltijden meer aanbiedt.

'Waar kan ik me aanmelden om voor deze mensen te koken? Als we verdomme allemaal iets doen hebben deze mensen ook een warme maaltijd. Dit kun je niet maken bij de generatie die Nederland heeft gemaakt tot wat het nu is. Schande!', schrijft Juul Sloot in een reactie op het instagramaccount van Omroep Gelderland.

Magnetronmaaltijd

De bewoners van het appartementencomplex waren gewend om met anderen koffie te drinken in het restaurant en 's avonds gezamenlijk te eten. De onderhandelingen tussen de gemeente en de leverancier van de maaltijden liepen stuk. Vanaf maart krijgen zij een magnetronmaaltijd aangeboden in plaats van een maaltijd in het restaurant.

Nu deze voorziening wegvalt, maken familie, mantelzorgers en zorgverleners zich ernstig zorgen om deze groep.

https://www.omroepgelderland.nl/nieu...aag-zelf-koken