Full Thread: De oplossing.
View Single Post
Old April 4th, 2019 #9
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Op het blad van Dinghal heb ik de volgende reactie achter gelaten.

Quote:
Ik kan mij zeer wel vinden in dit korte duidelijke bericht,u geeft hierbij enkele zaken aan,echter over het vervolg word niets vermeld.

Zo merkt u terecht op dat eenlingen of organisaties die veelal voor hoofdzakelijk eigen verheerlijking bezig zijn niet werken.Wel kunnen dergelijke organisaties of eenlingen zaken onder de aandacht brengen die door een bredere beweging gedragen worden.Dit zou naar mijn mening nut kunnen hebben,mits dergelijke eerder benoemde gevallen zaken bij de wortel aanpakken en het daadwerkelijke probleem benoemen.Echter dat doen ze niet,dus ze draaien om de brei heen en zijn daarmee van geen tot weinig nut voor het geheel.

Samen komen met gelijkgestemde is een goede zaak,doe dat zelf ook op regelmatige basis.Aansluiting vinden tussen gelijkgestemde groepen/organisaties is een andere zaak,de ene groep vertrouwd de andere niet/over bijzaken word anders gedacht.Dus komt zoiets moeilijk van de grond,en zal het daarmee bij kleine initiatieven blijven.Wat op zich geen collectieve oplossing zal aandragen,vandaar ben ik voor het systeem onder een leider/orgaan dat het voortouw neemt om de neuzen een kant op te krijgen.

Groet Johan