Vanguard News Network
VNN Media
VNN Digital Library
VNN Reader Mail
VNN Broadcasts

Old December 27th, 2018 #41
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Quote:
Originally Posted by August Schultz View Post
Test, heb de bevestigingsemail niet gekregen...
Kreeg 'm ook niet, totdat ik mijn outlook account aansprak. Bepaalde mailaccounts als AOL, mail.com, GMX e.d. worden niet geaccepteerd.....

Maar, goed dat je er weer bij bent! Ik hoop dat we de oude glorietijden die we op SF hadden weer kunnen laten herleven.
 
Old December 29th, 2018 #42
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Exclamation Vragen of opmerkingen/voorstellen

Indien men enige voorstel heeft aangaande deze sectie op VNN,of een suggestie wil opperen kunnen we dat in deze draad doen.

Zelf had ik de gedachte om de draad Binnenlands nieuws vast te laten zetten aan de bovenkant,zodat we daar alle berichten aangaande in kunnen plaatsen.
Graag u gedachte hierover.
 
Old December 29th, 2018 #43
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Lijkt me goed idee. Ook meteen maar een buitenlands nieuws, café, interessante plaatjes, muziek en natuurlijk Revisionisme draad plakkerig maken?
 
Old December 29th, 2018 #44
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Lijkt me goed idee. Ook meteen maar een buitenlands nieuws, café, interessante plaatjes, muziek en natuurlijk Revisionisme draad plakkerig maken?
Ik heb Alex een bericht hierover gestuurd,zodra ik uitsluitsel heb zal ik dat vermelden.

Ik zelf ben voorstander om een aantal vaste draden te hebben zodat ze niet onder gesneeuwd worden door allerhande losse draden die eigenlijk in een onderwerp draad zouden moeten staan.

De mogelijkheid om losse draden te plaatsen zouden we moeten voorbehouden aan specifieke onderwerpen,maar goed dat is mijn gedachte/mening.
 
Old December 29th, 2018 #45
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Het mooiste zou zijn als Alex een aantal sub-forums zou aanmaken, maar dat is niet gebruikelijk hier denk ik......, tenminste, ik zie ze bij geen enkel afdeling van Uncensored Europe staan. Dan moeten we tevreden zijn met wat we nu hebben.
 
Old December 29th, 2018 #46
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Het mooiste zou zijn als Alex een aantal sub-forums zou aanmaken, maar dat is niet gebruikelijk hier denk ik......, tenminste, ik zie ze bij geen enkel afdeling van Uncensored Europe staan. Dan moeten we tevreden zijn met wat we nu hebben.
Klopt Bertus in de diverse draden staan geen sub objecten,het hoofd forum is VNN en daar zijn wij een onderdeel van.

Zeer zeker blij dat we de mogelijkheid hebben om diverse draden binnen ons onderwerp op te starten,dat hebben ze niet allemaal.

Wel denk ik dat er een aantal vast dienen te staan,zodat het een en ander overzichtelijk blijft.
 
Old December 29th, 2018 #47
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Lightbulb Mededeling.

Graag wil ik een ieder in deze sectie verwijzen naar het volgende bericht.
 
Old December 30th, 2018 #48
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default Frederik

Ik zie dat ik de berichten van Frederik moet modereren,ik heb begrepen dat hij het email adres aangepast heeft en het sindsdien aan de hand is.Ik zal Alex hierover een bericht sturen,in de hoop dat het geheel weer naar behoren werkt.
 
Old December 30th, 2018 #49
Frederik
Junior Member
 
Frederik's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Die wacht am Rhein
Posts: 42
Default

Quote:
Originally Posted by Johan View Post
Ik zie dat ik de berichten van Frederik moet modereren,ik heb begrepen dat hij het email adres aangepast heeft en het sindsdien aan de hand is.Ik zal Alex hierover een bericht sturen,in de hoop dat het geheel weer naar behoren werkt.
Bedankt Johan, het zou fijn zijn als het weer als voorheen werkt.
 
Old December 30th, 2018 #50
Frederik
Junior Member
 
Frederik's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Die wacht am Rhein
Posts: 42
Default

Quote:
Originally Posted by Frederik View Post
Bedankt Johan, het zou fijn zijn als het weer als voorheen werkt.
Het werkt weer.
 
Old December 31st, 2018 #51
Hellraiser
Junior Member
 
Hellraiser's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 68
Talking

Via het Laagland forum me toch maar aangemeld hier... Wel onder de nieuwe naam Hellraiser.... Vraag maar aan bertus wie ik ben
 
Old December 31st, 2018 #52
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Hellraiser,welkom op VNN forum.
 
Old December 31st, 2018 #53
Hellraiser
Junior Member
 
Hellraiser's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 68
Default

Bedankt Johan ! Gefelicteerd met je Moderator schap hier.
Dit forum ziet er echt zeer netjes uit ! Top !
 
Old December 31st, 2018 #54
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Welkom kameraad!
 
Old January 1st, 2019 #55
Hellraiser
Junior Member
 
Hellraiser's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 68
Default

Bedankt kameraad !!!!
 
Old January 20th, 2019 #56
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Welkom Derstürmer,fijn dat u hier op het forum aanwezig bent,groet Johan.
 
Old January 22nd, 2019 #57
Werner H
Junior Member
 
Werner H's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Netherlands
Posts: 79
Default

Hey Derstürmer fijn dat je er bent!
 
Old January 22nd, 2019 #58
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Even graag aandacht voor het volgende,u kunt geen twee profielen aanmaken op het zelfde IP adres.Het forum zal dat blokkeren,dus wilt u iemand helpen om te registreren doe dat dan op bijvoorbeeld een openbare aangelegenheid zoals bibliotheek.
 
Old February 10th, 2019 #59
Werner H
Junior Member
 
Werner H's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Netherlands
Posts: 79
Default

Dit heb ik ondervonden,wilde iemand helpen een account hier aan te maken omdat diegene het zelf niet zo fijn lukte op zijn smart-phone, dacht: dan doe ik het wel ff voor je..... heb enkele weken geen toegang gehad tot het forum in zoverre dat ik wel kon meelezen maar niets plaatsen, het werkt nu weer naar behoren.

Stel dat wanneer deze kameraad bij mij in huis op mijn netwerk gaat met zijn eigen account, dit zijn dan 2 verschillende gebruikers op 1 IP adres, blokkeert het forum dit dan ook?

Last edited by Werner H; February 10th, 2019 at 05:43 AM.
 
Old February 10th, 2019 #60
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Originally Posted by Werner H View Post
Stel dat wanneer deze kameraad bij mij in huis op mijn netwerk gaat met zijn eigen account, dit zijn dan 2 verschillende gebruikers op 1 IP adres, blokkeert het forum dit dan ook?
Dat is een goede vraag Werner,ik zie wel dat diegene nu ook gewoon lid (member) is,dus in principe zou dat moeten kunnen.Het een en ander is besproken in deze draad,wel wil ik hierbij opmerken dat het vaak voorkomt als men zaken wijzigt het een en ander niet meer soepel loopt.Dus naar mijn mening blijft het een gok,aan u om die te nemen.Als het goed is moet diegene nu gewoon middels zijn eigen apparaat kunnen inloggen,mocht dat onverhoopt niet gaan zal ik dat voorleggen aan Alex of Varg.
 
Reply

Share


Thread
Display Modes


All times are GMT -5. The time now is 03:55 PM.
Page generated in 0.50449 seconds.