Vanguard News Network
VNN Media
VNN Digital Library
VNN Reader Mail
VNN Broadcasts

Prev Previous Post   Next Post Next
Old January 6th, 2019 #18
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Originally Posted by Hellraiser View Post
Die Kusters moet eens omgelegd worden ofzo. die heeft in zijn eentje heel Rechts om zeep geholpen
Als ik het juist begrepen heb van meerdere personen uit betrouwbare bron is dat idee geuit in eind 1996,zover ik begrepen heb is dat het toen door allerhande toestanden van de baan geschoven is.

Tevens is mij ter oren gekomen dat dit idee wederom geopperd is in 2001,sommige vermelden mij dat Joop dit zelf heeft tegengehouden {ik heb dit niet uit eerste hand,{wel van meerdere kanten gehoord},dus ik weet niet wat hiervan precies klopt.

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Wat mij betreft heeft Kusters wat uit te leggen t.o.v. de mensen die hem en de N.V.U. jaren lang gesteund hebben, zich hebben ingezet bij demo's e.d.
Dat word dan een lang verhaal {met weinig inhoud}.Ook valt wat te verwijten aan hen die ondanks de vele tekenen deze idioot niet de rug hebben toegekeert.

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Ongelooflijk; de N.V.U. is door Kusters nog maar een schim van wat het ooit geweest is. Het heulen met PVV, DDL en andere pro-joodse clubs is onverenigbaar met de grondbeginselen van de N.V.U.
Wat een afgang.
Zolang hij er shekels aan verdiend en hij in de media/belangstelling komt verkoopt hij zelfs zijn eigen vader.
 
 

Share


Thread
Display Modes


All times are GMT -5. The time now is 10:56 AM.
Page generated in 0.53821 seconds.