Vanguard News Network
VNN Media
VNN Digital Library
VNN Reader Mail
VNN Broadcasts

Old December 23rd, 2018 #1
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default Welkom/vragen/opmerkingen

Welkom op dit forum gedeelte van VNN,in de eerste plaats een woord van dank aan Alex die dit mogelijk heeft gemaakt.

Indien u zich op dit forum vervoegd is het wel zo netjes om u even voor te stellen,u kunt dat in deze draad doen.Houd u verder aan de regels die gelden op VNN,als u op andere onderwerpen hier op VNN wil reageren en deze draden zijn in het Engels doe dat dan ook in het Engels.Tevens is er een draad om Engelstalige informatie/berichten aan gaande Holland te vermelden.

Veel plezier hier op VNN,groet Johan.

 
Old December 23rd, 2018 #2
Frederik
Junior Member
 
Frederik's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Die wacht am Rhein
Posts: 42
Default Nieuw account

Frederik heeft hem hier aangemeld.Ik ben op het laagland forum bekend als Frysk.Ik ben blij dat Johan er voor gezorgd heeft dat er een Nederlandstalige sectie op VNN gekomen is.Het zou mooi zijn als dit een drukke sectie zal worden qua discussies.
 
Old December 23rd, 2018 #3
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Fijn dat we direct kunnen posten!

Ik zou een activatiemail krijgen, maar die heb ik nog niet gehad?
 
Old December 23rd, 2018 #4
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Voorstellen?

Nou Bertus dus. Een zogenaamde "Boze Witte Man" van middelbare leeftijd.
Ben helemaal klaar met dit apenland. Rechters doen maar wat, zolang ze het racisme stempeltje maar niet opgedrukt krijgen.
Het zelfde geldt voor de politie: een Turkse wild toeterende en verkeer-ontwrichtende bruidsstoet krijgt een waarschuwing. Blokkeer-Friezen krijgen werkstraffen en moeten wangslijm afstaan.
Verkrachtende Afrikanen krijgen een lagere straf omdat men anders uitgezet wordt....... Ja zo kan ik ook rechtspreken.

Nee, dit gaat niet meer goed komen hier. Enige lichtpuntje in mijn ogen is Baudet, niet 100% gelijksluitend, maar hij is de enige die een heel eind komt. Daarbij komt nog dat onze tijd om nog iets te redden begint te dringen. Als de massale instroom van moslims en Afrikanen niet gestopt wordt voorspel ik binnen 10 jaar grote chaos en een volkomen kut leven voor iedere, hier nog wonende Blanke.
 
Old December 23rd, 2018 #5
Werner H
Junior Member
 
Werner H's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Netherlands
Posts: 79
Default

Goedemorgen,

Bij deze zal ik mij voorstellen, ben Werner Heisenberg.

Hoop hier ea toe te mogen voegen.

Gruss Werner 88

Last edited by Werner H; December 26th, 2018 at 01:40 AM.
 
Old December 24th, 2018 #6
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Frederik en Bertus welkom hier op het forum,ik denk dat u spoedig van moderatie zal worden afgehaald.
Ook Werner welkom,al weet ik nog niet u juiste gebruikersnaam ik heb u hier al om verzocht middels het Laagland gebeuren.

Indien men enige problemen ondervind met registreren of inloggen laat het gerust weten,ik zal dat in zo'n geval doorspelen aan het beheer.

Vergeet echter niet dat dit een nieuw gedeelte van VNN is met hoofdzakelijk nieuwe leden,dus enig geduld met de opstart is gewenst.

Groet Johan.
 
Old December 24th, 2018 #7
Alex Linder
Administrator
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 45,756
Blog Entries: 34
Default

I put in 3 new as Registered Users.
 
Old December 24th, 2018 #8
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Thank you Alex,if these are the right guys will you put them out of moderation.

If some one on the forum isn't right in this section {what I do not expect} i directly let you know.

Thank you that you gave us the opportunity to do this.

Greetings Johan.
 
Old December 24th, 2018 #9
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Quote:
Originally Posted by Johan View Post
Frederik en Bertus welkom hier op het forum,ik denk dat u spoedig van moderatie zal worden afgehaald.
Ook Werner welkom,al weet ik nog niet u juiste gebruikersnaam ik heb u hier al om verzocht middels het Laagland gebeuren.

Indien men enige problemen ondervind met registreren of inloggen laat het gerust weten,ik zal dat in zo'n geval doorspelen aan het beheer.

Vergeet echter niet dat dit een nieuw gedeelte van VNN is met hoofdzakelijk nieuwe leden,dus enig geduld met de opstart is gewenst.

Groet Johan.
Ja, bedankt Johan voor de moeite!

Dit is absoluut mijn laatste verhuizing qua forum, maar ik zou hier niet deelnemen als ik er geen vertrouwen in had. Ik hoop op veel nieuwe actieve leden om zo de glorietijden die we op SF hadden met een man/vrouw of 25/30 weer kunnen laten herleven.
 
Old December 24th, 2018 #10
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Quote:
Originally Posted by Frederik View Post
Frederik heeft hem hier aangemeld.Ik ben op het laagland forum bekend als Frysk.Ik ben blij dat Johan er voor gezorgd heeft dat er een Nederlandstalige sectie op VNN gekomen is.Het zou mooi zijn als dit een drukke sectie zal worden qua discussies.
Rest nog de vraag wat we met het actieforum doen.... Ik ben er eigenlijk wel voor om het uit te wissen. Het informe forum kunnen we niet wissen omdat we niet meer kunnen inloggen als forumbeheerders.
 
Old December 24th, 2018 #11
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Ja, bedankt Johan voor de moeite!

Dit is absoluut mijn laatste verhuizing qua forum, maar ik zou hier niet deelnemen als ik er geen vertrouwen in had. Ik hoop op veel nieuwe actieve leden om zo de glorietijden die we op SF hadden met een man/vrouw of 25/30 weer kunnen laten herleven.
De dank dient geheel uit te gaan naar Alex die de mogelijkheid heeft geboden,ik ben maar gewoon lid hier net als u en vele andere.

Ik zie niet in wat de belemmering zou zijn om het wederom groot te maken,in tegenstelling tot het gebeuren op sf zijn er hier geen kosher moderators.
Wel zou het fijn zijn om andere te wijzen op dit prachtige gebeuren hier,ben daar zelf ook al druk mee bezig.

Groet Johan.
 
Old December 24th, 2018 #12
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Quote:
Originally Posted by Alex Linder View Post
I put in 3 new as Registered Users.
Thanx for your confidence Alex
 
Old December 24th, 2018 #13
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Rest nog de vraag wat we met het actieforum doen.... Ik ben er eigenlijk wel voor om het uit te wissen. Het informe forum kunnen we niet wissen omdat we niet meer kunnen inloggen als forumbeheerders.
Het is niet aan mij om daar over te beslissen,echter gezien het grootste gedeelte toch dicht staat en dus niet leesbaar is voor bezoekers zou ik het eraf halen.
Als enige zou ik de draad met de verwijzing naar VNN laten staan of iets dergelijks opnieuw plaatsen in het open gedeelte {de rest weg,ook mijn Zuid Afrika afdeling}.Hier is de plek om te zijn en niet elders,maar nogmaals dat is niet aan mij.
 
Old December 24th, 2018 #14
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Precies, we gaan ons nu concentreren hier. Dan is het beter om het actieforum te verwijderen.

Wanneer kunnen we sub-forums verwachten Johan? heb jij daar enig zicht op?
 
Old December 24th, 2018 #15
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Wanneer kunnen we sub-forums verwachten Johan? heb jij daar enig zicht op?
U kunt gewoon een nieuwe draad aanmaken als u wilt,hierbij op deze schakel middels new thread {blauwe knop}.
 
Old December 24th, 2018 #16
Frederik
Junior Member
 
Frederik's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Die wacht am Rhein
Posts: 42
Default

Thank you Alex and Johan.

Ben er wel voor om het actieforum te verwijderen over een poosje.Wij kunnen het nu nog gebruiken om leden naar hier te verwijzen.Net nog weer een account verwijderd waarvan ik vrij zeker ben dat het Heinrich was.
 
Old December 24th, 2018 #17
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Heb je het over skin69?

Dat was het laatst bijgekomen account volgens mij. Wel moeten we er rekening mee houden dat mensen als Heinrich,Fluv e.d. zich hier gewoon kunnen aanmelden. Op zich heb ik daar overigens geen probleem mee omdat ik denk dat er die manier tenminste wat te discussiėren valt.
 
Old December 24th, 2018 #18
Frederik
Junior Member
 
Frederik's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Die wacht am Rhein
Posts: 42
Default

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Heb je het over skin69?

Dat was het laatst bijgekomen account volgens mij. Wel moeten we er rekening mee houden dat mensen als Heinrich,Fluv e.d. zich hier gewoon kunnen aanmelden. Op zich heb ik daar overigens geen probleem mee omdat ik denk dat er die manier tenminste wat te discussiėren valt.
Nee vanavond was er een Amalek die zich daar aangemeld had, en met een mailadres wat heel erg aan Heinrich deed denken.Had al wel verwacht dat hij zo weer zou proberen om weer op laagland te komen.

Hier zou hij hem ook weer kunnen aanmelden maar vermoed dat hij nu meer op smoelboek en NVU gaat richten.Van onze Floefke heb ik al tijden niks meer gehoord.
 
Old December 24th, 2018 #19
Frederik
Junior Member
 
Frederik's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Die wacht am Rhein
Posts: 42
Default

Ik hoop wel dat WFH ook de overstap naar VNN gaat maken.
 
Old December 24th, 2018 #20
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Smoelboek is een doodlopende weg. Dat weten Heinrich en zijn NVU vrienden ook. Freedom of speech = 0 daar.

WFH hoort hier ook ja, hoop dat hij ook nog een keer de stap wil maken. Oi heb ik getipt, evenals de anderen in de Whatsapp groep.
 
Reply

Share


Thread
Display Modes


All times are GMT -5. The time now is 01:13 PM.
Page generated in 0.07387 seconds.