Vanguard News Network
VNN Media
VNN Digital Library
VNN Reader Mail
VNN Broadcasts

Old April 6th, 2019 #101
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Quote:
Door Ewout Klei (politiek historicus)

Via Dennis l ‘Ami wist ik dat De Correspondent deze week met een nieuwe schokkende onthulling over Thierry Baudet zou komen. Wat blijkt? De leider van het Forum voor Democratie is amicaal met Jean-Marie Le Pen, de voormalige voorman van het Front National en een notoire Holocaustontkenner.


Voor dit fraaie stukje onderzoeksjournalistiek zou je bijna een abonnement nemen op De Correspondent. Het is echt smullen. Thierry Baudet had in 2009 en in 2012, samen met historicus Geerten Waling, een ontmoeting met Jean-Marie Le Pen. Het was, zo toont Martijn Kruk aan, geen onschuldige ontmoeting, maar Baudet heeft zich erg door het etnische nationalisme van Frans extreemrechts laten beïnvloeden. De FvD-leider gebruikte in navolging van Le Pen het nazi-begrip ‘boreaal’, wat slaat op de Hyperboreeërs, een mythisch Noords volk.

Het de zoveelste dog-whistle van Baudet, een codewoord waarmee hij eigenlijk aangeeft extreemrechts gedachtegoed aan te hangen. Ook zijn uitlatingen over ‘homeopathische verdunning’ en een ‘dominant blank’ Europa en zijn geflirt met Jared Taylor, Joost Niemöller en het Alt-Rechtse studiegenootschap Erkenbrand moeten in dit bruine licht worden gezien.

Wie Baudet nu nog verdedigt is blind. Of kwaadwillend. Thierry Baudet is gewoon extreemrechts. Laten we het Forum voor Democratie Action Hollandaise noemen. Thierry Baudet is net als de oprichter van de Action Française, Charles Maurras, de ultieme anti-intellectueel. Baudet komt er echter steeds mee weg, omdat hij twee gezichten heeft. Hij doet zich soms voor als de nette, charmante conservatieve intellectueel, die vanuit een oprecht idealisme de Nederlandse democratie wil hervormen. Een soort kruising tussen Edmund Burke en Hans van Mierlo zeg maar, een nieuwe Pim Fortuyn. De andere Baudet, de duistere Baudet, is een racistische complotdenker, die flirt met extremistische denkers en politici en niet streeft naar hervorming, maar naar een Machtergreifung, een Coup d’État du 18 Brumaire.
Links is zwaar onder druk komen te staan na de laatste verkiezingen. Het is duidelijk dat het volk geen zin meer heeft in hun kom-maar-binnen en geef-maar-weg politiek: eindelijk.
Bovenstaand 'paniek' artikeltje is dan wederom genieten voor mij, en zal alleen maar nog meer mensen enthousiast maken voor het FvD.
 
Old April 6th, 2019 #102
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Zo dan Bertus u haalt wel iemand aan "Ewout Klei",gaat mij er in deze niet om wat hij over het FvD neerkalkt {denk dat mijn mening over het "politieke"gebeuren hier in het land wel duidelijk is hier op het forum} ,dat hij een van de personen was achter het verdwijnen van Altrechts.com is een andere zaak.Hierbij zijn afval stuk wat hij vermeld heeft ;

Quote:
Geplaatst door Ewout Klei | 28 Apr 2017

Antisemitische Alt-Right-website Altrechts.com zorgt voor ophef.


De website Altrechts.com ligt onder vuur en is inmiddels offline (je kunt de pagina’s nog wel bekijken via in cache). Eergisteren schreef ik een stukje over het ‘Overzicht Volksvijandig Nederland’ op deze site, waarop mijn naam – helaas – niet stond. Maar behalve deze proscriptielijst bevatte de site ook een jodenlijst. Dat een deel van de Alt-Right antisemitisch is wist ik natuurlijk, maar omdat ik dacht dat iedereen dat inmiddels al wist besteedde ik er niet veel aandacht aan. Voor het CIDI echter is de Alt-Right echter redelijk nieuw. Zij hebben nu van de rechter geëist dat het jodenregister offline moet.

Maar wat staat er in dit zogenaamde jodenregister? Een heleboel organisaties en mensen die volgens Altrechts joods zijn en dus fout. Onder andere Rob Wijnberg van De Correspondent en Esther Voet, oud-medewerkster van Jalta, staan er tussen, maar ook schrijfster Monique Samuel, die helemaal niet Joods is maar Koptisch. Zij wordt als volgt omschreven: ‘Lesbische negerophitser, anti-Piet, crossdresser.’ Altrechts.com maakt dus ook joden van mensen die dat helemaal niet zijn, om maar te ‘bewijzen’ dat er een joods complot bestaat en de joden achter alle ellende op deze wereld zitten. De complottheorie moet immers kloppen en de feiten moeten desnoods aan de theorie worden aangepast.

Altrechts.com prijst Thierry Baudet aan en noemt hem ‘misschien wel de belangrijkste Nederlandse intellectueel uit onze tijd.’ Als plaatje hebben ze hierbij Baudet als Pepe, de omstreden kikker van de Alt-Right. Baudet associeert zichzelf ook met deze kikker.

Op de website Altrechts zit/zat ten slotte ook een link naar Mein Kampf. Je moet op de omstreden kikker Pepe, hij is deze keer niet verkleed als Baudet maar als Hitler, klikken om de semi-autobiografie van de Führer digitaal te kunnen lezen. Onder de afbeelding staat/stond de tekst: The Greatest Story Never Told. Dit slaat natuurlijk op de Holocaust, die volgens nazi’s van nu nooit zou hebben plaatsgevonden, maar joodse propaganda is.
Ik zal hem spoedig in de lijst Overzicht Volksvijandig Nederland/Vlaanderen bijplaatsen.

Het blad van Altrechts.com is hier nog te zien in het archief,bijgewerkt met berichten tot 24 april 2017 (Saved from
altrechts.com 28 Apr 2017 12:59:44 UTC); https://archive.is/AQRn0
 
Old April 7th, 2019 #103
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Een gefrustreerde wereldverbeteraar dus, die uit alle macht het volk probeert te overtuigen van zijn eigen links-verderfelijke denkbeelden.
Te werk stellen in Siberië, net als de rest volksvernietigers op lijst Overzicht Volksvijandig Nederland/Vlaanderen.


Nu deze onderstaande post aanpassen Johan. Of wil je beweren dat August Schultz en Bertus idioten zijn? Als dat zo is is dit mijn laatste post geweest op dit forum en mag mijn account per direct beëindigd worden.

Quote:
Originally Posted by Johan View Post
Nederlandse idioten die denken dat ze het systeem kunnen veranderen door eraan deel te nemen, komen bedrogen / teleurgesteld uit.
 
Old April 7th, 2019 #104
Werner H
Junior Member
 
Werner H's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Netherlands
Posts: 79
Default

Ik ga ervan uit dat Johan niet bedoeld dat jullie idioten zijn. Ik lees dergelijke tekst anders.

Lees ook tussen de letters door.
 
Old April 7th, 2019 #105
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Originally Posted by Werner H View Post
Ik ga ervan uit dat Johan niet bedoeld dat jullie idioten zijn. Ik lees dergelijke tekst anders.

Lees ook tussen de letters door.
Werner een ieder vat het maar op hoe hij of zij wil,ik bedoel het in algemene zin,ik heb in een eerder bericht hier al over vermeld ;

Quote:
Originally Posted by Johan View Post
En met ze allen gaan ze de 20ste weer als een mak schaap meedoen aan joodse zaken,als mafketels kleuren ze het hokje rood en daarmee hun eigen ondergang.Als ze dan zo graag naar de klote willen gaan,dan doen ze dat maar.
Zelfs familieleden en bekende van mij hebben er aan meegedaan,hun zullen keihard bedrogen uitkomen.Tien jaar geleden dachten ze dat Wilders de "heilige,verlosser" was,niet dus.In Amerika plaatsten ze die Trump op een voetstuk voor de verkiezingen,achteraf bukken ze voor de Jood.Met dat FvD is het een pot nat,nu wil men dat mogelijk nog niet inzien.Maar let op langzaam zal de aap uit de mouw komen,en zal men inzien dat het niets zal brengen.

Deze democratie zal geen uitweg bieden ongeacht waar of op wie men stemt,partijen die er aan meedoen en het in stand willen houden zijn niets meer of minder dan verraders en knechten van de jood.Ik en vele met mij weiger daar aan mee te doen,wie dat wel wil doen moet dat zelf weten.Echter zolang men blijft stemmen houden ze het systeem in stand en maken het daarmee legitiem,afbreken die zooi is naar mijn mening de enige oplossing om andere wegen te openen.
 
Old April 7th, 2019 #106
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Exclamation Ter verduidelijking.

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Nu deze onderstaande post aanpassen Johan
Ik ga geen berichten aanpassen omdat leden het niet eens zijn met de duiding ervan,mogelijk had u liever gezien dat ik het genuanceerder had vermeld in de trant van ;

"Ach wat rot voor een groep Nederlanders,denken ze te stemmen voor "vrijheid" lopen ze achter de volgende joden knecht aan."

Ook ga ik u geen ban geven,daar u niet tegen de forum regels gehandeld heeft,ook al ben ik het op meerdere punten niet met u eens(1).Als u geen zin meer heeft in het forum,prima,gewoon niet meer aanmelden.

(1)

* Op het oude forum weigerde u om een bericht van het stuk stront ("vrijschijter") te verwijderen,u vond het prima dat werd opgeroepen tot/en het verheerlijken van de moord op Blanke Zuid Afrikanen.

* Dan moet men volgens u respect hebben voor Heirich en zijn gehuichel richting NVU.

* Tevens vraagt u voor begrip aangaande nikker kinderen die zaken worden aangedaan door hun stamleden.

* Vervolgens krijgen we een heel betoog over de complotdenker "Kreek",(zal me niet verbazen mocht u achternaam beginnen en eindigen met een K,{kan dat niet bewijzen dus opper dat hier alleen als gedachte van mijn kant}).

* Tot slot krijgen we in meerdere berichten van u opgedrongen om maar op het FvD te gaan stemmen,ook moeten we nog even vernemen hoe "trots" u wel niet bent dat u dat gedaan heeft.

Elk vogeltje zingt hoe het gebekt is,ik accepteer u gezang,echter als men een andere toon dan de die van u ten gehore brengt.Dan is het eind zoek en volgt het gedram,op dit forum mag een ieder zich uiten hoe hij of zij zelf wil.Als u dat niet aanstaat is dat niet mijn probleem,maar die van uzelf!

Johan.
 
Old April 7th, 2019 #107
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Als dat zo is is dit mijn laatste post geweest op dit forum en mag mijn account per direct beëindigd worden.
Na overleg met enkele in mijn naaste omgeving,(die niet plaatsen op dit forum,maar wel meelezen en zaken tijdens bijeenkomsten onderling bespreken),heb ik besloten om aan u verzoek te voldoen.

Als mensen zo lijnrecht tegenover elkaar staan,dat men zelfs zaken gaat aanvallen over hoe men zich formuleert op onderwerpen.Is het beter dat de wegen zich scheiden,ik wens u verder veel succes in u verdere democratische strijd naar vrijheid/los komen van het joodse juk (in de hoop dat u niet vergeet wie het democratische juk aan het volk van Europa heeft opgehangen).

 
Old April 9th, 2019 #108
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default Extreem-rechts naar trainingskampen in Frankrijk

De extreem-rechtse organisatie Identitair Verzet stuurt nieuwe rekruten naar trainingskampen in Frankrijk.



In deze kampen worden krachttraining en man-tegen-mangevechten gehouden. Er zouden 25 Nederlanders aan hebben deelgenomen. Ook in Nederland wordt in dit soort kampen getraind. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zegt in een reactie aan NRC te ,,herkennen” dat Nederlanders de Franse trainingskampen bezoeken.

Meer hier.
 
Old April 9th, 2019 #109
Werner H
Junior Member
 
Werner H's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Netherlands
Posts: 79
Default

Quote:
Originally Posted by Johan View Post
De extreem-rechtse organisatie Identitair Verzet stuurt nieuwe rekruten naar trainingskampen in Frankrijk.



In deze kampen worden krachttraining en man-tegen-mangevechten gehouden. Er zouden 25 Nederlanders aan hebben deelgenomen. Ook in Nederland wordt in dit soort kampen getraind. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zegt in een reactie aan NRC te ,,herkennen” dat Nederlanders de Franse trainingskampen bezoeken.

Meer hier.
Goede zaak die trainingen. Helaas nodig.
 
Old April 9th, 2019 #110
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Quote:
Originally Posted by Werner H View Post
Goede zaak die trainingen. Helaas nodig.
Geheel met u eens,ik heb hier al eens iets over vermeld in de Laagland kroeg;

"In de zomer van 2006 organiseerde PDK in samenwerking met de politieke partij Nieuw Rechts een zomerschool in Frankrijk, waarbij jongeren werden getraind in rechtsradicaal gedachtegoed en vaderlandse geschiedenis, nationalisme en activisme."

https://vnnforum.com/showpost.php?p=2261971&postcount=8
 
Old April 13th, 2019 #111
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Zoals eerder gemeld,stemmen onder het huidige democratische systeem/bestel heeft geen enkel nut.Alleen het vernietigen van dit systeem/bestel zal zaken doen veranderen,tot die tijd is het mijn inziens beter om aan acties mee te doen die wijzen op zaken van belang dan een vakje rood te kleuren voor de "show".

Grote winnaar Forum lijkt in meer dan helft provincies niet mee te gaan besturen

Forum voor Democratie (FvD) was de grote winnaar bij de afgelopen Provinciale Statenverkiezingen, maar de partij lijkt in meer dan de helft van de provincies buiten het bestuur te vallen. Vandaag werd bekend dat FvD hoogstwaarschijnlijk niet gaat meedoen in Friesland, Gelderland, Noord-Brabant.

Meer hier.



 
Old April 13th, 2019 #112
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

FvD wil geen Nexit in tegenstelling tot wat Baudet beweert

Van binnenuit hervormen is iets anders dan een Nexit: , (even los van hoeveel tijd u denkt te hebben).

meer hier.

Eerder vermeld in dit bericht,(wat de rede voor Bertus was om aan zijn palen te trekken).
 
Old April 14th, 2019 #113
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Vlaardingse politicus over arbeidsmigranten: ‘Het liefst heb ik iedereen eruit’

De komst van arbeidsmigranten leidt tot allerlei soorten kritiek. We hebben geprobeerd voor Vlaardingen een paar vaak terugkomende argumenten nader te onderzoeken.



In ons onderzoek Arbeidsmigranten spreken we met een aantal gemeenteraadsleden uit Vlaardingen. De meest in het oog springende is Ron Boers. Vers uit zijn eigen fractie gezet, blijf hij opereren volgens het recept van zijn oude partij: ‘ONS Vlaardingen stelt de inwoners dus radicaal centraal.’ Dat betekent dat hij geen arbeidsmigranten in Vlaardingen wil. Ze moeten wonen waar ze werken. En ze werken in de kassen in het Westland, niet in Vlaardingen. ‘Het liefst heb ik iedereen eruit.’

Parallelle samenleving

Boers heeft een paar argumenten. Hij vindt het een probleem als groepen in de samenleving niet meedoen. Hij noemt de Turkse gemeenschap, die volgens hem in Vlaardingen een parallelle samenleving vormt. Wij hebben die bewering niet verder onderzocht. Boers wil ermee zeggen dat het een probleem voor een stad wordt als bijvoorbeeld de Polen in grote getale gaan samenklitten.

Volgens Boers zijn er in Vlaardingen 6000 tot 7000 Oost-Europeanen. De gemeente zegt dat in de Basisregistratie Personen 2.118 personen uit Midden- en Oost-Europa zijn ingeschreven. Die kunnen ook vanwege de liefde gekomen zijn, laat ze weten. Ook zijn hier de afgelopen jaren 225 kinderen geboren in deze groep. Buitenlanders die hier korter dan 4 maanden verblijven hoeven zich niet in te schrijven bij de gemeente. Daarom schat de gemeente dat er nog 1.000tot 1.500 meer zijn. Kortom, de ruwe gemeentelijke schatting is ruim 3000

Meer hier.
 
Old April 22nd, 2019 #114
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default Nikkers gaan los op blank meisje,het gevolg van de multiculturele samenleving.

Op sociale media zijn beelden opgedoken waarin te zien is hoe een Nederlands meisje zwaar toegetakeld wordt door een groepje allochtone jongeren. Ze slaan en schoppen het meisje meermaals in haar gezicht terwijl ze op de grond ligt. De politie van Rotterdam, waar de feiten zich afspeelden, is inmiddels op de hoogte van de beelden.

De afgelopen weken en maanden doken in België al tal van filmpjes op waarin te zien was hoe Vlaamse tieners in elkaar werden geslagen door groepjes allochtone jongeren.

Meer hier.
 
Old April 24th, 2019 #115
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default Poten en potten dulden geen tegenspraak,de kortzichtigheid stopt niet in de zieke geest van dubieuze gevallen.

COC Nederland wil dat de Amerikaanse prediker Steven Anderson Nederland niet in komt. "Hij roept op tot haat. Hij wil dat overheden lhbt'ers vermoorden en dat lhbt'ers zichzelf een kogel door hun hoofd schieten", zei Philip Tijsma van COC Nederland vanochtend in het NOS Radio 1 Journaal. De lhbti-belangenorganisatie wil dat Nederland hem de toegang weigert.

De baptist Anderson spreekt zich geregeld extreem hatelijk uit over onder anderen lhbti'ers. Zo zei hij bij een optreden dat lgbt voor hem staat voor 'Let God Burn Them'. Toen in 2016 in een homobar in Orlando vijftig mensen werden omgebracht, noemde Anderson het in een YouTube-video "goed nieuws dat er vijftig pedofielen minder zijn".

Ook is hij fel anti-abortus, tegen het gebruik van condooms, heeft hij president Obama dood gewenst en staat hij erom bekend dat hij de bewijzen voor de Holocaust ter discussie stelt.

Meer hier.
 
Old April 27th, 2019 #116
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Pieter van der M. uit Kootwijkerbroek moet zich woensdag voor de rechtbank in Amsterdam verantwoorden voor zijn internetsite stop-rassen-vermenging.nl. De site is inmiddels niet meer beschikbaar.

Van der M. wordt verdacht van het aanzetten tot haat, discriminatie of geweld en van groepsbelediging jegens mensen van diverse etnische afkomst en Joden. Zijn vader, tegen wie ook onderzoek was ingesteld, wordt niet vervolgd „wegens onvoldoende bewijs” van diens aandeel.

Met de site wilde Van der M. „aantonen dat rassenvermenging van dieren, mensen en bomen tegennatuurlijk is en degeneratie tot gevolg heeft.” De Kootwijkerbroeker schreef onder meer: „Ik kan me niet voorstellen dat God eerst verschillende rassen schiep om ze daarna te laten vermengen tot een bruine of grijze mengelmoes.” Van der M. sprak van een „blanke genocide.” „Het zijn vooral de verkeerde Joden die hier achter zitten, die campagne voeren om niet-blanken te integreren in blanke bevolkingen om zodoende het blanke ras te vernietigen.”

Van der M. verklaarde eerder dat de site niet antisemitisch of racistisch zou zijn. Aanleiding voor het onderzoek van het OM was een aangifte in augustus 2016 van MiND, het landelijk meldpunt voor strafbare, discriminerende uitingen op internet. Dat reageerde daarmee volgens het OM op twintig meldingen van discriminerende uitingen op de website. In de dagvaarding worden uitlatingen geciteerd als „Rassenvermenging is de ergste misdaad die er is”.

https://www.rd.nl/vandaag/binnenland...ging-1.1563616

Het een en ander is hier nog te vinden ; www.stop-rassenvermenging.nl
 
Old April 29th, 2019 #117
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Wandeling vanaf Westerbork afgelast na intimidaties en bedreigingen



In het kader van een lopend politieonderzoek geven de betrokken partijen aan niet te kunnen zeggen uit welke hoek de bedreigingen komen. De politie zegt wel de uitlatingen volstrekt ontoelaatbaar te vinden en op zoek te zijn naar degenen die hier verantwoordelijk voor zijn.

Het plan om vanaf voormalig concentratiekamp Westerbork een wandeling te starten riep eerder al hevige reacties op. Al sinds de aankondiging van de tocht is er discussie over de keuze voor Westerbork. Sommigen vinden dat de Jodenvervolging van toen niet te vergelijken is met de huidige vluchtelingencrisis.

Zo liet FvD-voorman Thierry Baudet via Twitter weten het initiatief ‘schandalig’ te vinden. En ook hoofdredacteur Esther Voet van het Nieuw Israëlietisch Weekblad vond de locatie smakeloos, vertelde ze aan Elsevier. ,,In de jaren veertig zijn Joden vergast, vermoord, terwijl veel vluchtelingen juist met open armen worden binnengehaald.’’

Meer hier.
 
Old April 30th, 2019 #118
Werner H
Junior Member
 
Werner H's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Netherlands
Posts: 79
Default

Quote:
Originally Posted by Johan View Post
Pieter van der M. uit Kootwijkerbroek moet zich woensdag voor de rechtbank in Amsterdam verantwoorden voor zijn internetsite stop-rassen-vermenging.nl. De site is inmiddels niet meer beschikbaar.

Van der M. wordt verdacht van het aanzetten tot haat, discriminatie of geweld en van groepsbelediging jegens mensen van diverse etnische afkomst en Joden. Zijn vader, tegen wie ook onderzoek was ingesteld, wordt niet vervolgd „wegens onvoldoende bewijs” van diens aandeel.

Met de site wilde Van der M. „aantonen dat rassenvermenging van dieren, mensen en bomen tegennatuurlijk is en degeneratie tot gevolg heeft.” De Kootwijkerbroeker schreef onder meer: „Ik kan me niet voorstellen dat God eerst verschillende rassen schiep om ze daarna te laten vermengen tot een bruine of grijze mengelmoes.” Van der M. sprak van een „blanke genocide.” „Het zijn vooral de verkeerde Joden die hier achter zitten, die campagne voeren om niet-blanken te integreren in blanke bevolkingen om zodoende het blanke ras te vernietigen.”

Van der M. verklaarde eerder dat de site niet antisemitisch of racistisch zou zijn. Aanleiding voor het onderzoek van het OM was een aangifte in augustus 2016 van MiND, het landelijk meldpunt voor strafbare, discriminerende uitingen op internet. Dat reageerde daarmee volgens het OM op twintig meldingen van discriminerende uitingen op de website. In de dagvaarding worden uitlatingen geciteerd als „Rassenvermenging is de ergste misdaad die er is”.

https://www.rd.nl/vandaag/binnenland...ging-1.1563616

Het een en ander is hier nog te vinden ; www.stop-rassenvermenging.nl
Waarom wordt rassenvermenging in de media gepromoot? Wie zijn de
bedenkers van de white genocide? Wie zijn het die wereldwijd de blanke
identiteit willen vernietigen door moord en vermenging? Zit hier een
plan achter? Ja, hier zit wel degelijk een plan achter, een plan om het
blanke ras te vernietigen. Dit wordt bedacht en uitgevoerd door de boze
machten, door Kain, door Ezau, door de zionistische Edom-joden (zie
Openb. 2:9 en 3:9). Goed beschouwd is het een strijd tussen goed en
kwaad, tussen Jakob en Ezau.

http://www.pentahof.nl/Brochures/484...menzwering.pdf
 
Old April 30th, 2019 #119
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Bedreigingen tegen Kamp Westerbork afkomstig uit hoek Israëllobby

Volgens Dirk Mulder, directeur van Herinneringscentrum Kamp Westerbork, kwamen de bedreigingen tegen de organisatie en deelnemers van de Nacht van de Vluchteling uit ‘Joods extremistische’ hoek. (Lees: uit de achterban van lobbyclubs als het CIDI) Dat meldt RTV Drenthe.



Uiteraard heeft de opper klaagster ook wat te melden ;

 
Old April 30th, 2019 #120
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
jewsign

Programma dodenherdenking Vorden

Dit jaar wederom geen herdenking van Duitse soldaten,na jaren lang protesten/geklaag/gewelddadige intimidaties is dit geheel uit het programma verdreven.

Wel Engelse piloten worden herdacht tijdens het gebeuren ; "kranslegging namens de Vordense gemeenschap door vertegenwoordiger van gemeentenbestuur, samen met leerlingen van Vordense basisscholen, gedachtenis bij twee graven van Engelse piloten en het zingen van het Engelse volkslied"

Meer hier.

Banner 'Vorden is fout' boven dorp

Uit 2012



De Joodse organisatie Tradition is Our Future heeft vanmiddag een vliegtuigje met een spandoek boven Vorden laten vliegen. Op de banner stond de tekst 'Vorden is fout'.

De organisatie protesteerde daarmee tegen de dodenherdenking op de begraafplaats van de Gelderse dorp. De gemeente wilde dat bij de herdenking ook tien Duitse militairen werden herdacht.

Een andere Joodse organisatie, Federatief Joods Nederland, had een kort geding aangespannen tegen de gemeente en won dat. De organisatie was tegen het plan om stil te staan bij de dood van de Duitse militairen.

Ongeacht de uitspraak van de rechter liet Tradition is Our Future de spandoekactie doorgaan. "Omdat er steeds minder mensen zijn die de oorlog hebben meegemaakt, is het belangrijk om scherp te zijn op wat we herdenken", zei een woordvoerder van de organisatie.

Bron.

Gedonder in Vorden

Uit 2013

Heden 4 mei is de woordvoerder van Ans Nederland gearresteerd,tevens is er direct een huiszoeking geweest waarbij veel aktiemateriaal in beslag is genomen. De reden voor zijn arrestatie is volgens de systeemknechten noodzakelijk omdat er serieuse berichten en verdenkingen waren dat hij vanavond meerdere dodenherdenkingen wou verstoren. Toch knap om op meerdere lokatie's tegelijk te zijn als je het mij vraagt. In de middag zijn er door enkele van onze mensen zo'n 1500 flyers verspreid welke ik bij deze draad bij voeg,op een dag als morgen waarop vrijheid herdacht word is nog maar eens duidelijk gemaakt hoe betrekelijk die vrijheid is.
Als er meer bekend is zullen wij dit zo snel mogelijk laten weten.

Dit jaar wou de gemeente Vorden (Gld) op 4 mei de daar begraven soldaten van de Duitse wehrmacht herdenken. Iets wat echter op veel kritiek kon rekenen van het 4 en 5 mei comité, volgens het comité is het niet gepast om Duitse soldaten te herdenken,soldaten van de wehrmacht die dienstplichtig waren. De wehrmacht was het gewone rijksleger van Duitsland zoals wij de landmacht hebben. Onder dreiging van geweld door de zogenaamde antifascisten is er op het laatste moment besloten geen doorgang te geven aan de herdenking. De overheid laat het wederom toe dat een fascistische organisatie die er om bekend staat geweld tegen andersdenkende niet schuwen doormiddel van dreiging hun wil op te leggen aan doodnormale volksgenoten,ambtenaren,en oorlogsslachtoffers. Vraag uzelf eens af hoe ‘’vrij’’ u bent als een overheid die zogenaamd vrijheid hoog in vaandel heeft ruimte geeft aan dit soort organisaties om hun wil op te dragen doormiddel van geweld. Sta er sowieso bij stil wat die ‘’vrijheid’’ betekend als een overheid bepaald wie u wel en niet mag herdenken. Wij van ANS Nederland staan niet achter deze regering die voor ons de grens bepaald van vrijheid,is niet het hele idee achter vrijheid dat een ieder gerechtigd is te denken,zeggen of herdenken wie hij wil ? Zolang dit systeem het volk blijft onderdrukken zullen wij alles doen wat in onze macht licht om te strijden voor echte vrijheid.



Bron.
 
Reply

Share


Thread
Display Modes


All times are GMT -5. The time now is 01:18 PM.
Page generated in 0.30407 seconds.