Vanguard News Network
VNN Media
VNN Digital Library
VNN Reader Mail
VNN Broadcasts

Old January 1st, 2019 #1
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default De Doden Draad

Dr. Hook is dood.

Ray Sawyer, een van de zangers van de band Dr. Hook & The Medicine Show, is na een kortstondig ziekbed op 81-jarige leeftijd overleden.

Dat heeft een vertegenwoordiger van de band laten weten aan het Amerikaanse muziekblad Rolling Stone.

Sawyer maakte tussen 1969 en 1983 deel uit van de band. De meeste hits van de groep werden door andere leden gezongen, maar door zijn ooglapje en cowboyhoed was Sawyer het opvallendste lid van Dr. Hook & The Medicine Show. Hij droeg dat ooglapje, omdat hij bij een auto-ongeluk een oog had verloren.

Sawyer was leadzanger van het nummer The cover of the Rolling Stone van begin jaren zeventig. Andere grote hits van de band waren When you're in love with a beautiful woman, Sylvia's mother en Baby make her blue jeans talk.


 
Old January 1st, 2019 #2
August Schultz
Junior Member
 
August Schultz's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 28
Default

Heb me al heel lang afgevraagd of die man de rol van piraat speelde of dat hij echt maar één oog had.
 
Old January 2nd, 2019 #3
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Ik kan me herinneren dat ik als jongen al geobsedeerd was door de uiterst strakke bilpartij van de dame met de spijkerbroek in de video van 'Baby make her blue jeans talk'.
 
Old January 2nd, 2019 #4
August Schultz
Junior Member
 
August Schultz's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 28
Default

Wat een lastige tijd was dat, als je toen een filmpje mooi genoeg vond om nog eens te zien moest je maar afwachten of het ooit opnieuw zou worden uitgezonden. Nu is alles met een klik binnen bereik.

Er is met nieuwjaar een marokkaanse rapper met een nederland paspoort doodgeschoten, een zekere Feis. Volgens de brillejood Debiel Geelen is zijn dood een "groot verlies". Ja, voor de joden.
 
Old January 3rd, 2019 #5
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Rapper Feis is het benoemen in deze draad niet eens waard. Marokkaantje heeft niks gepresteerd en hield zich bezig met criminele activiteiten; hij is niet voor niks omgelegd. Gewoon overheen stappen en weer doorgaan.
 
Old January 3rd, 2019 #6
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Oud-schaatsster Paulien van Deutekom (37) overleden

Paulien van Deutekom is op 37-jarige leeftijd overleden, melden de NOS en RTL donderdag. De oud-schaatsster leed aan longkanker.

Van Deutekom beleefde in 2008 het hoogtepunt uit haar carrière toen ze wereldkampioene allround werd. Dat jaar behaalde ze ook zilver bij de WK afstanden op de 1500 en 3000 meter en goud op de ploegachtervolging. Daarna wist Van Deutekom, bij de ploeg van TVM lange tijd een belangrijke trainingspartner van Ireen Wüst, nooit meer dat niveau te halen.


-Paulien van Deutekom
 
Old January 5th, 2019 #7
August Schultz
Junior Member
 
August Schultz's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 28
Default

Volgens de jood Mart Smeets werd de longkanker veroorzaakt omdat ze te hard trainde.
 
Old January 6th, 2019 #8
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Quote:
Originally Posted by August Schultz View Post
Volgens de jood Mart Smeets werd de longkanker veroorzaakt omdat ze te hard trainde.
Die Mart Smeets is een waanzinnige, denkt alles beter te weten en draagt dit ook zoveel mogelijk uit. Een soort Peter R. de Vries dus.
 
Old January 6th, 2019 #9
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default Jean-Pierre Van Rossem

Jean-Pierre Van Rossem is vorige maand overleden, iets dat totaal langs mij heen gegaan is. Is dit wel gemeld in de Nederlandse media?

Jean-Pierre Van Rossem, de man van 100 Ferrari's en een F1-team, is niet meer.



De Belg Jean-Pierre Van Rossem is overleden. De ex-beursgoeroe werd 73 jaar. Van Rossem sukkelde al geruime tijd met zijn gezondheid en werd dinsdag met spoed overgebracht naar het ziekenhuis. Daar zou hij gisteren overleden zijn, meldt VTM Nieuws. De doodsoorzaak is voorlopig onbekend.



Een vloot van naar verluidt meer dan honderd Ferrari’s, kastelen, een megajacht, tientallen miljoenen dollars en heel wat vrouwelijk schoon: Van Rossem had het in de jaren 80 en 90 allemaal. Op een bepaald moment beschikte hij naar eigen zeggen over bijna 900 miljoen dollar. Ter promotie van Moneytron (zijn beursbeleggingsbedrijf) besloot Van Rossem in 1989 renstal Onyx te sponsoren. Onyx-Moneytron was geboren. Van Rossem veroverde met z’n team een stekje in de Formule 1, met Stefan Johansson, Bertrand Gachot en J.J. Lehto als coureur.



Het contrast met de Jean-Pierre Van Rossem van eind jaren tachtig, begin jaren negentig en die van de voorbije jaren kan niet groter zijn. Zo leefde hij de laatste jaren een teruggetrokken bestaan in zijn appartementje in Kapelle-op-den-Bos in België. In november van dit jaar kreeg hij opnieuw twee jaar celstraf en werd er 390.000 euro verbeurdverklaard wegens valsheid in geschrifte, witwassen, belastingfraude en oplichting. “Mij krijgt ge nooit meer in den bak. Ik val nog liever dood”, sprak hij toen in zijn laatste interview.
 
Old January 6th, 2019 #10
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Was een markante man, die openlijk tegen israel/joden ageerde:

 
Old January 6th, 2019 #11
August Schultz
Junior Member
 
August Schultz's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 28
Default

Van Rossem beweerde indertijd dat hij een perfect systeem had om de economie te voorspellen, en dat wie bij hem investeren mocht, en dat waren alleen zeer vermogenden, daarvan mee zouden profiteren. Hij had mee dat er vanaf begin jaren 1980 een enorme groei was in beurskapitaal, die doorging tot de crash van 1987.

Hij had het ver kunnen brengen als hij van de drugs was afgebleven, zoals zijn Wharton studienoot Donald Trump.
 
Old January 7th, 2019 #12
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Toch apart dat bekende rijke mensen nagenoeg altijd problemen krijgen met alcohol en drugs verslavingen.
Te veel geld en te veel vrije tijd nodigen blijkbaar uit tot verslaaft raken aan genotsmiddelen.
 
Old January 7th, 2019 #13
August Schultz
Junior Member
 
August Schultz's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 28
Default

Zo is bijvoorbeeld de oudste broer van Donald Trump ook overleden aan overmatig gebruik van alcohol en overige schadelijke middelen. Maar juist door dat slechte voorbeeld van die broer besloot hij om nooit aan alcohol enzovoort zelfs maar te beginnen.

Ik kan het niet bewijzen, maar ik vermoed dat vooral degenen die de rijkdom ineens in de schoot geworpen krijgen (zoals eerste generatie rijk geborenen, of mensen die toevallig rijk worden omdat ze bijvoorbeeld de lotto winnen, goed kunnen voetballen, of een groot talent hebben anderen te bedriegen) niet om kunnen gaan met hun vele geld.

De dood van Jean-Pierre van Rossem werd in de systeemmedia vermeld als "Beursgoeroe overleden", maar beursgoeroe was hij zeker in het begin juist niet, omdat hij toen geen beursadviezen gaf. Op zijn joodbuiskanaal is te zien dat hij later wel begon beursadviezen te geven, en rond 2010 zat hij er volkomen naast toen hij zei dat de crisis nog lang niet over was. Over bitcoin is voor losers had hij wel gelijk.
 
Old January 17th, 2019 #14
Werner H
Junior Member
 
Werner H's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Location: Netherlands
Posts: 79
Default

Quote:
Originally Posted by Bertus View Post
Toch apart dat bekende rijke mensen nagenoeg altijd problemen krijgen met alcohol en drugs verslavingen.
Te veel geld en te veel vrije tijd nodigen blijkbaar uit tot verslaaft raken aan genotsmiddelen.

Geld is een duivels iets, geld, joden aanbidden het, geld is het belangrijkste voor een jood.

Misschien doordat dat duivelse geld de zeer vermogenden uit verveling, hebben immers alles al , daardoor vlotter naar de drank, hoeren en drugs grijpen?

Deze man met zijn formule 1 team en zijn ferrari stal vond ik altijd een bijzondere man en verschijning, een grappig persoon, net een karikatuur uit een stripverhaal.

Geld een duivels iets zeg ik altijd, sta ik volledig achter ook, echter zonder geld kun je niet tegenwoordig.
Geld maakt mij echt niet gelukkig, totaal geen geld maakt mij doodongelukkig.
 
Old January 17th, 2019 #15
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Uitstekende conclusie in je laatste 2 zinnen Werner! +1
 
Old January 20th, 2019 #16
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Masazo Nonaka is dood.

Nonaka was met zijn 113 jaren de oudste man ter wereld. Hij werd geboren op 25 juli 1905 en overleed op 20 januari 2019.


-Masazo Nonaka
 
Old January 20th, 2019 #17
August Schultz
Junior Member
 
August Schultz's Avatar
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 28
Default

Gelukkig is nu iemand anders de Oudste Man. Niet dood te krijgen.

Op de mooie leeftijd van 88 is Windsor Davies overleden, beter bekend als sergeant-major Williams, maakte humor die nu allang niet meer mag.

 
Old January 23rd, 2019 #18
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Quote:
Originally Posted by August Schultz View Post
Gelukkig is nu iemand anders de Oudste Man. Niet dood te krijgen.
Haha, helemaal waar!

 
Old March 9th, 2019 #19
Johan
Banned
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 4,231
Default

Guillaume Faye exit. De grote vader van identitair Europa is niet meer.

Zie mijn videogesprek met hem over zijn boek ‘La Colonisation de l ‘Europe’ ( frans gesproken, ned. ondertiteld).


http://alfredvierling.com/?p=5151
 
Old March 11th, 2019 #20
Bertus
Realist
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 180
Default

Janine van Elzakker is op 73-jarige leeftijd overleden. Ze was al geruime tijd ziek.



Janine van Elzakker was de stem van Beertje Colargol, iets dat ik nog nooit heb gezien.
Ik ken haar van uit mijn jeugd toen ik op de woensdagmiddagen een fervent luisteraar was van Ronflonflon met Jacques Plafond waarin zij de rol van Wilhelmina Kuttje vertolkte; prachtige radioserie!

Ook was ze te zien in Opzoek naar Jolanda en Plafond over de Vloer.


-...met Boy Bensdorp (Rob van Houten).
 
Reply

Share


Thread
Display Modes


All times are GMT -5. The time now is 03:42 PM.
Page generated in 1.99125 seconds.