Vanguard News Network
VNN Media
VNN Digital Library
VNN Reader Mail
VNN Broadcasts

Old June 8th, 2019 #141
Johan
Moderator

Johan's Avatar

Johan
jewsign Onzin en twisten over een fabel.

Den Haag - De uitspraken van aanstaand senator Toine Beukering (Forum voor Democratie) over zijn motivatie om het leger in te gaan stuit op onbegrip. „Historisch onjuist”, noemt hoofdredacteur Esther Voet van het Nieuw Israëlietisch Weekblad de opmerkingen.

Oud-militair Beukering, die voorzitter van de senaat wil worden, legt vandaag in De Telegraaf uit waarom hij in dienst is gegaan. „Ik heb als klein jongetje een boekenkast vol gelezen over de Shoah. Ik ben altijd geintrigeerd geweest hoe dat toch kan. Dat de Joden - zo’n dapper strijdbaar volk - als makke lammetjes gewoon door de gaskamers werden gejaagd”, zegt het aanstaand Eerste Kamerlid. Hij heeft het echte antwoord nooit kunnen vinden, maar zegt wel: „Dat nooit meer. Daarom heb ik 40 jaar een uniform gedragen en ben ik over de hele wereld gereisd.”

Hoofdredacteur Esther Voet van het Nieuw Israëlietisch Weekblad (NIW) noemt de uitspraken van Toine Beukering „historisch onjuist”.

„Dat dit heeft kunnen gebeuren had niets te maken met Joden die als makke lammetjes naar de gaskamer gingen, maar met desinformatie, medewerking van de overheid en de Duitse vernietigingsmachine. De waarheid is dat er niet aan viel te ontkomen”, zegt Voet. „Het ligt veel genuanceerder.”

De NIW-hoofdredacteur kent Beukering als een vriend van het Joodse volk, maar stelt dat zijn opmerking binnen de Joodse gemeenschap niet zal worden begrepen. Voet: „Op zijn opmerking valt veel af te dingen. Juist van iemand die zich presenteert als kenner van de Shoah.”

Maria van Beurden Cahn, werkzaam bij het NIOD Instituut voor Oorlogs-, Holocaust- en Genocidestudies, reageert via Twitter op de uitspraken van Beukering. „Joden gingen niet als makke schapen. Er was verzet, overal. Gebrek aan kennis, educatie over Holocaust faalt.”

Bron.

Old June 12th, 2019 #142
Johan
Moderator

Johan's Avatar

Johan
Default Neo liberale/joods israel liefhebbende club met keppel/eierdop op komt niet aan de bak.

Forum ook in Zuid-Holland buiten provinciebestuur, formatie mislukt.

VVD-coryfee Wiegel was door Forum voor Democratie-voorman Baudet gevraagd om informateur te worden in Zuid-Holland. Vorige week besloot de combinatie ChristenUnie-SGP al om niet in een college te stappen met VVD, CDA en Forum voor Democratie.

Bron.

Old June 18th, 2019 #143
Johan
Moderator

Johan's Avatar

Johan
Lightbulb Goedemorgen

En opeens ziet men het licht,eerst oproepen tot stemmen op..... om vervolgens te melden dat men er naast zat.Wel eerlijk en respectvol om het openlijk te melden,dat kan je spijtig genoeg niet van een ieder zeggen.

Fenixx voorkomt coalitie Zuid-Holland

Zo ziet de arrogantie van de macht er uit. Dat klopt, maar je breekt die macht niet door er deel van uit te gaan maken.

De politiek, en onze hele democratie is verworden tot een theater. Als de ene nep-oppositie partij afgedaan heeft, wordt de volgende opgericht

Meer van mijn gelijk hier te lezen.

Old 2 Weeks Ago #144
Johan
Moderator

Johan's Avatar

Johan

Nazi goud in de bossen van Nunspeet

NUNSPEET - Volgens een onderzoek dat Frits van Dam deed, ligt er mogelijk Nazi goud in de bossen van Nunspeet. "Uit mijn onderzoek blijkt dat er mogelijk 100 ton Nazi goud verborgen ligt in de bossen van Nunspeet. Duitse militairen hebben in oorlogstijd staven van 12,5 kilo goud om gesmolten in schijven van 50 kilo, en verborgen in gleuven in de grond. De gleuven werden getrokken in het bosgebied van Het Ronde Huis in Nunspeet. De Duitse militairen die gelegerd waren in Nunspeet hadden hiertoe de opdracht gekregen van het Duits Gezag. Bij Staatsbosbeheer is een aanvraag gedaan om dit Nazi goud te mogen opsporen in het bosgebied van Het Ronde Huis in Nunspeet. Mochten de gouden schijven van 50 kilo gevonden worden, dan is de goudwaarde thans, 34400 euro per kilo. Met 100 ton aan Nazi goud, kun je spreken van een aanzienlijk bedrag", aldus Frits van Dam.

Bron

Reply

Share

Thread
Display Modes

All times are GMT -5. The time now is 11:56 PM.
Page generated in 0.06870 seconds.